Paüls: La Coscollosa

Paüls, 31 de maig de 2009

Avui, aprofitant que demà dilluns tinc festa i podré descansar, tan aviat com m'he aixecat de dormir, he decidit sortir a fer una mica d'esport i pujar dalt a la Coscollosa ja que mai hi he estat. He decidit anar sol ja que és una ruta curta, només cal pujar i baixar pel mateix recorregut!! He sortit de casa en la moto i he anat fins prop del Mas de l'Agustí.




A la vora mateix de la pista hi trobo la senda!!



El primer collet del matí!!! Hi diuen "El Portell". Avui no porto el track marcat al gps! Serà el primer recorregut fet per mi!! Jeje!!


Trobo una bifurcació! Aniré cap a la dreta! Suposo que el camí de l'esquerra em portaría a la Font de la Vall d'Infern!! El proper día serà qüestió d'anar-hi!!!



Continúo pujant i mirant a dreta i esquerra!! Realment és molt bonic tot el que vaig veient!!







Aquí va ser molt bo perquè em truquen al mòbil i sento al meu costat molt de soroll de cop!!! Estaven com unes 4 o 5 cabres a prop meu menjant i jo no me'n havía enterat!!! Al sentir el mòbil van marxar a pressa feta!!! Jejeje!!



Miro cap a la meua dreta i el poble de Paüls allà baix!! és bonic el mires des d'on el mires!!! Continúo pujant!!








Aquí em va semblar adecuat deixar-hi una petita indicació!!!


Ja estic quasi dalt de tot!!


Em trobo amb el PR!!! molt ben senyalitzat!!


Ja sóc dalt de tot!! Esta bonica vista mirant cap a Tortosa!! Ara pujaré dalt a la Coscollosa!! a la meua esquerra!!


Mirant cap a la dreta tinc Alfara de Carles allà baix i Caro al fons!!!


Dalt a la Coscollosa, hi trobo un piló! Un altre punt de referència, idèntic al que trobem a l'Espina o dalt a Montsagre. La Moleta d'Alfara casi davant meu cap a l'esquerra!!


Quin goig poder gaudir d'estes boniques vistes!! Des d'aquí dalt puc vore algún dels llocs que he estat recentment! La Punta de l'Aigüa, Montsagre, la baixada pel Barranc de les Fonts... Paüls allà baix envoltat de muntanyes!!!


Mirant cap a l'esquerra puc vore la pujada cap al Coll de l'Enrajolada, l'Espina, la Tossa, el Coll del Camp...


Hi deixarem una pedra aquí al costat. A veure si el pròxim día que hi vinc encara la trobo!!


Després d'haver esmorzat aquí dalt i gaudit d'unes vistes realment espectaculars, comencem la baixada pel mateix recorregut!!






Baixant, aprofito per mirar cap atràs intentant vore d'on vinc!!


Al cap de poc ja torno a ser al "Portell"


La mateixa senda que he agafat a la pujada i ja seré a la moto un altre cop!! Val a dir que aquest últim tram l'he fet corrent!! Jejejeje. Fins la pròxima!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario