Font de la Vall d'Infern - Font Nova - Moleta d'Alfara - Coll d'Alfara - Paüls

Paüls, 20 de juny de 2009

Avui tinc dos acompanyants!!! El Santi i el Salvadoret han decidit acompanyar-me. Visitarem la Font la Vall d'Infern!! Agafem el 4x4 i el deixem prop el Mas de l'Agustí. Agafem la senda i comencem a pujar!!




Al poc de començar a caminar ja els he perdut de vista. Estos nois estan molt forts!! Semblen cabres!! jejeje!! Jo al meu ritme!!



El Salva i el Santi!! Paüls detràs!!



Jo i el Salvador!! Jeje!! Quines pintes!!



Passem pel Portell



Hem agafat un desvío a mà esquerra, per la dreta pujaríem a la Coscollosa. Les vistes impresionen!! Realment és molt bonic!!



Algunes pujades i baixades. Anem seguint la senda!!



Ens dirigim cap a la Vall d'Infern.



Eiii!!! Saludeu a la càmara!! Jejeje!! Vaia calor!! Lo Salvador ja fa rato que no porta la camisa!!





Boniques vistes tenim davant!!



La mateixa foto però mirant cap atràs!!





La Vall d'Infern.







Vistes impresionants!! Es coneix per on passa la senda!!



Ens desviem un moment per vore què tenim a mà dreta!! Una foto preciosa!!!



Tornem cap atràs, en direcció a la Font de la Vall d'Infern. La mateixa roca d'abans però ara vista del costat. Realment bonic!!



Mirem cap atràs per vore d'on venim!!







Al cap de poc rato trobem la Font de la Vall d'Infern!! Esta foto mirant cap atràs!!



Aquí decidim continuar la ruta, els plans eren tornar cap al poble, però hem decidit continuar ja que no estem massa cansats!! Ens dirigim als Plans de Rambla i la Font Nova.



La senda molt ampla i envoltada de pins joves! Aquesta va ser una de les zones que es va cremar!! Jo no ho recordo gaire, fa molts anys!!



Des d'aquí podem vore Xerta, Tivenys...



...Tortosa...



Tornen a córrer una mica. Tot i això em van esperant de tant en tant!! jejeje!!



En direcció cap a la Font Nova!! Caro al fons!!



la Font Nova! Ens hi estem un bon rato! A reposar forces!! L'aigüa que hi surt, boníssima!!



Un plànol dels itineraris que podríem fer des d'aquí!!



El nostre proper objectiu, pujar a la Moleta d'Alfara!!



Una foto per al record!!



Anem pujant!! Anem cap a la dreta, en direcció a la Moleta, per l'esquerra aniríem a la Font de Domingo. El pròxim cop que tornem per aquí hi anirem!!



El Refugi de la Font Nova, tancat!!



Anem pujant cap a la Moleta!! Aprofito per fer aquesta foto! Una bonica vista de Caro!!



Jejeje!! Les cabretes tiren al monte diuen!! Continuem pujant!!





Dalt al collet, ens trobem un altre pal indicador!! Anem en direcció a la Moleta



Una vista de la Coscollosa!!



La Moleta d'Alfara al fons!! El pròxim día que tornem per aquí, hi pujarem!!



Ara ja només ens queda pujar al Coll d'Alfara i baixar cap al cotxe!! Aquí m'he quedat sense batería i ja no he pogut fer cap foto més!! Fins la pròxima!!

3 comentarios:

  1. Ara si... M'agrada el bloc. No sé si m'apuntaré a fer alguna caminada perquè et veig massa en forma per a mi, però de moment m'apunto de seguidor. Enhorabona pel bloc i per haver triat aquesta afició tant guapa. Salut

    ResponderEliminar
  2. Eiiii!!! Hola Mingo!!! M'alegro que t'agrade lo bloc!!! Faig lo que puc!! I ja saps, si t'apuntes a alguna sortida ja diràs!! De ben segur deus saber llocs més que jo! tot i que ja me'n falten pocs per conèixer!! Salut!!

    ResponderEliminar
  3. Diràs que em sonen un pelin estos camins, el que passa es que el dia que ho vaig fer nomes veia el cul del que portava davant, jeje.
    Vaya maquinetes que et busques de companyia, xD.

    Ale Xavi

    ResponderEliminar